vrijdag 13 juli 2012

Zwangere Nicolette Kluijver hoopt dat baby haar afremt


Zwangere Nicolette Kluijver hoopt dat baby haar afremt

BNN presentatrice Nicolette Kluijver denkt dat het goed is dat ze dankzij een kind haar grenzen beter leert kennen. De 27-jarige presentatrice maakte eind maart bekend dat ze haar eerste kind verwacht.

"Af en toe heb ik dingen gedaan waarvan ik nu denk: dat is veel te gevaarlijk", legt Nicolette Kluijver uit. Zo haalde ze stunts uit voor BNN-programma Try Before You Die en reisde ze voor 3 op Reis de wereld rond.

De presentatrice blijft na haar bevalling naar eigen zeggen dezelfde persoon, maar dan met een 'hele grote verantwoordelijkheid'. "Dus misschien is het beter dat ik een beetje geremd word."

Nicolette Kluijver, die zwanger is van een meisje, ondervindt nog weinig hinder van haar groeiende buik. "Ik ben nog keihard aan het werk", zegt het voormalige model, dat rond eind september is uitgerekend.

Ze is vooral druk met haar nieuwe programma Vier Handen op Een Buik. "En voor TV Lab ga ik iets doen. Maar mijn reizen zitten erop."

Nicolette Kluijver is helemaal voorbereid op de komst van haar dochter, die een 'heel roze' kamer krijgt. "Ik verbaas me als ik de deuren opendoe van de kasten in de babykamer, die ook al helemaal in elkaar zijn geschroefd. Die staan al helemaal vol met spullen. Eigenlijk is alles al af, behalve de baby."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten