woensdag 10 oktober 2012

Nicolette Kluijver bevallen van dochter Isabella Floortje


Nicolette Kluijver bevallen van dochter Isabella Floortje

BNN-presentatrice Nicolette Kluijver is maandagmiddag bevallen van een dochter. Het meisje heet Isabella Floortje Staudt.

Moeder en kind maken het beiden goed. In augustus trouwde Kluijver in het geheim met haar man Joost Staudt.

Op 21 augustus 2012 trouwde Nicolette, in het geheim, met plastisch chirurg Joost Staudt.

Beschuit met roze muisjes dus voor Nicolette Kluijver.

"1e gebroken nacht gehad. Isabella Floortje heeft ons flink wakker gehouden! Gister geboren om 15.57. We zijn dolgelukkig!!", aldus Nicolette.

Nicolette Kluijver voelt een enorme verantwoordelijkheid sinds ze in verwachting is van haar eerste kindje. Haar impulsiviteit zal echter nooit helemaal verdwijnen.

"Tegenwoordig doe ik in Amsterdam alles op de fiets, een scooter gaat me nu even te hard", vertelt de presentatrice in Grazia.

"Ook in mijn werk ben ik meer op mijn hoede. In de sloppenwijken van Kenia, waar ik een paar maanden geleden draaide, begon ik opeens allerlei gevaren te zien. Terwijl ik me daar altijd safe heb gevoeld."

"Maar dat verstandige is goed voor me. Van nature ben ik heel impulsief. Vind ik mezelf opeens zwemmend met witte haaien zonder kooi terug. Pas achteraf zie ik het gevaar. Ik mag dus best een beetje worden afgeremd. Maar ik zal echt geen watje worden", aldus Kluijver.

"Ik krijg weleens de vraag wat voor soort moeder ik ga worden. Geen idee", geeft ze toe. "Ik hoop alleen da ik dezelfde Nicolette blijf als voorheen. Ik hou niet van dat poezelige. Maar ik kan me niet voorstellen dat mijn karakter verandert."

De BNN-presentatrice en haar man Joost Staudt mogen binnenkort hun eerste kindje in de armen sluiten. Het stel weet al dat het een meisje wordt. "Het is zo’n gek idee dat je met zoiets leuks en lekkers als seks zoiets moois als een kind kunt maken. Voorheen legde ik die link nooit zo", zegt de blondine.

"Van vriendinnen had ik gehoord dat er tussen de zes en negen maanden een periode zou komen waarin je alleen maar seks wilt. Ik was daar heel benieuwd naar, maar die hele fase is jammer genoeg volledig aan me voorbijgegaan. Het is er ook niet slechter op geworden, maar wel anders, met zo’n buik."

Pracht dochter voor Nicolette Kluijver

‘1e gebroken nacht gehad. Isabella Floortje heeft ons flink wakker gehouden!’, tweet Nicolette Kluijver vanochtend op twitter. ‘Gister geboren om 15.57. We zijn dolgelukkig!!’ Het zal het slaaptekort zijn, maar even later moet ze zichzelf al corrigeren: ‘Excuus: 14:57 is ze geboren... weegt 3445 gram 48 cm groot en heel lief!’

De 28-jarige Nicolette en haar man Joost noemden het meisje Isabella Floortje Staudt. Het kindje is vernoemd naar presentatrice Floortje Dessing, die haar mama en papa aan elkaar voorstelde.

Nicolette Kluijver was dit jaar nog te zien in de misdaadserie Van God Los. Daarvoor was ze presentatrice van BNN-programma’s Spuiten en Slikken en 3 op Reis. In augustus trouwde ze in het geheim met Joost Staudt, de vader van haar dochter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten