donderdag 19 april 2012

BNN presentatrice Nicolette Kluijver krijgt een dochter


BNN presentatrice Nicolette Kluijver krijgt een dochter.

Nicolette Kluijver is dus in verwachting van een meisje.

"We hebben zojuist te horen gekregen dat we een meisje krijgen", twittert de sexy BNN-presentatrice maandag.

Het is het eerste kind voor Nicolette Kluijver en haar vriend, plastisch chirurg Joost. Ze maakten vorige maand bekend dat Nicolette in verwachting is.

"Alles is goed en ze groeit als kool. Wat een goed nieuws", vervolgt de 27-jarige Nicolette Kluijver. Het voormalige bikini fotomodel presenteert voor BNN onder meer het programma Spuiten en Slikken. Ook maakt ze later dit seizoen haar acteerdebuut in de serie Van God Los.


Nicolette Kluijver kan het nieuws dat ze in verwachting is van een meisje niet voor zich houden. Via Twitter deelt ze het goede nieuws mee.

"We hebben zojuist te horen gekregen dat we een meisje krijgen!", laat de 27-jarige presentatrice weten. "Alles is goed en ze groeit als kool! Wat een goed nieuws!" Het is het eerste kindje voor de presentatrice en haar vriend.

Eerder deelde Nicolette Kluijver tijdens De Coen & Sander Show op 3FM dat ze in verwachting is. ''Natuurlijk ben ik er ontzettend blij mee. Ik vind het wel allemaal heel spannend.'' Ook is ze onder de indruk van wat er allemaal met haar lichaam gebeurt. ''Ik heb enorme grote tieten, ik ruik ontzettend goed en ik ben ook veel moe. Dat is allemaal wel heftig, maar daar begint het mee.''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten