zaterdag 21 april 2012

Nicolette Kluijver had moeite met sexy stem


Nicolette Kluijver had moeite met sexy stem.

Nicolette Kluijver vond het niet eenvoudig om de juiste toon te vinden voor haar stemrol in de animatiefilm De Piraten! Alle Buitenbeentjes aan Dek.
 
De zwangere BNN-presentatrice is in de Nederlandse versie te horen als sexy piraat Cutlass Liz. "Ik dacht, hoe ga ik dat nou aanpakken, want mijn stem klonk eigenlijk een beetje te kinderlijk daarvoor", zegt de 27-jarige Nicolette Kluijver tegen Novum Nieuws.

"Ik ga echt heel laag praten, waardoor het in een keer een heel andere stem is." Voormalig Playboy naakt model Nicolette Kluijver moest wel even wennen aan haar nieuwe stemgeluid. "Zo praat natuurlijk niemand normaal."
 
Voor de Engelstalige versie van de film heeft Salma Hayek de stem ingesproken. "Ik heb goed naar haar geluisterd, maar zij is wel echt heel sexy en hot en ik ben toch meer het jongetje van de klas."

De hoofdrol in de film is ingesproken door Daniël Boissevain. De piratenkapitein strijdt in de animatiefilm om de titel Piraat van het Jaar en krijgt daarbij concurrentie van door de wol geverfde piraten. En dan zit ook queen Victoria, met de stem van Karin Bloemen, hem nog in de weg.
 
Karin Bloemen is te horen als een zeer kwaadaardige koningin Victoria. "Ik speel eigenlijk gewoon mezelf," grapt de blonde zangeres. "Dit is heel leuk om te doen, want in het dagelijks leven kun je zo niet praten, dat zou heel gek zijn."

De Piraten! Alle Buitenbeentjes aan Dek met Nicolette Kluijver draait vanaf volgende week in de Nederlandse bioscopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten