donderdag 12 april 2012

Nicolette Kluijver haatte zichzelf tijdens opnames BNN


Nicolette Kluijver haatte zichzelf tijdens opnames BNN

Nicolette Kluijver baalde tijdens recente opnames voor BNN enorm van zichzelf. Dat bekent de presentatrice in VARAgids.

Nicolette Kluijver vindt dat ze een brug te ver is gegaan om mooie televisie te maken. “Waar ben je nu in godsnaam mee bezig, dacht ik onlangs tijdens het filmen voor Spuiten en Slikken op reis. In Kenia stapte ik in bij een drugskoerier.

Helemaal high was hij. Mooie tv leek me dat. Het werd een dolle rit, we sloegen bijna tegen de vangrail. Doodsangst heb ik uitgestaan.”

Nicolette Kluijver is er niet trots op. “Huilend ben ik uitgestapt. Van God los? Misschien was dat toen wel op mij van toepassing. Ik ben zo over mijn grenzen gegaan en haatte mezelf erom.”

Nu is Nicolette Kluijver alleen van God los in de BNN-serie Van God Los, waarin ze binnenkort haar acteerdebuut maakt. “Acteren is echt te gek. Dit wil ik vaker doen.“

Geen opmerkingen:

Een reactie posten