maandag 16 april 2012

Nicolette Kluijver is zwanger en wil een sexy moeder worden


Nicolette Kluijver is zwanger en wil een sexy moeder worden

Nicolette Kluijver is zwanger. De presentatrice, bekend van onder andere de BNN-show Spuiten en Slikken, is drie maanden in verwachting.

De 27-jarige Nicolette Kluijver heeft aan 3FM-dj's Coen & Sander laten weten dat ze in de wolken is met de komst van haar eerste kindje.

Nicolette Kluijver heeft een relatie met de 10 jaar oudere Joost, een plastisch chirurg. 'Dat ik misschien pas over pakweg een jaar of zes toe ben aan kinderen en dat hij dan al halverwege de 40 is, daar heb ik nog niet over nagedacht. Ik weet niet of dat het proces gaat versnellen, we hebben het na krap zes maanden nog niet bepaald over kinderen gehad', liet ze in april vorig jaar los.

Nicolette Kluijver wil sexy moeder worden

BNN-presentatrice Nicolette Kluijver, die momenteel drie maanden zwanger is en waarvan vaak haar lichaam in bikini te bewonderen is in het BNN reisprogramma '3 op reis', wordt naar eigen zeggen een sexy moeder.

"Ik ben van plan om een hele sexy mama te worden en het niet allemaal te laten varen", vertelt Nicolette Kluijver (27).

De sexy blondine is dus niet van plan om haar uiterlijk te laten verslonzen. "Dat is volgens mij het ergste wat je kunt doen. Dat je moeder bent en denkt: dit was het dan."

Maandag krijgen Nicolette Kluijver en haar vriend Joost Staudt te horen of ze een jongetje of een meisje krijgen. Daarna gaat de Spuiten en Slikken-presentatrice rustig nadenken over de kleur en inrichting van de babykamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten