maandag 30 april 2012

Nicolette Kluijver eerste zwangere gast in Mag Ik U Kussen?


Nicolette Kluijver eerste zwangere gast in Mag Ik U Kussen?


Mag Ik U Kussen? zit middenin het tweede seizoen.  

Nicolette Kluijver is de volgende zoenbare dame.

Drie cabaretiers strijden om een zoen van BNN actrice en presentatrice Nicolette Kluijver.

De ene na de andere mooie dame maakt haar opwachting bij Mag ik u kussen?.

Ryan Panday, Lieve Scheire en Pieter Derks strijden om de zoete lippen van Nicolette Kluijver.

Nicolette Kluijver is (hoog)zwanger, en dus de eerste zwangere gast in Mag ik u kussen?.

Mag ik u kussen? is een Nederlandse humoristische 'datingshow' die vanaf 25 september 2011 op televisie wordt uitgezonden door de AVRO.

De show is gebaseerd op het gelijknamige programma van de Vlaamse zender Canvas. Het tweede seizoen ging van start in april 2012, met als één van de gasten Nicolette Kluijver.

Drie komedianten, twee Nederlandse en één Vlaamse, binden de strijd met elkaar aan om de gunsten van een bekende Nederlander, in de regel een vrouw.

Het spel bestaat uit verschillende rondes, en na elke ronde deelt de vrouw zoals Nicolette Kluijver in het geheim punten uit aan de comedians.

Na de ronde 'Het vragenvuur' wordt onthuld welke van de drie deelnemers de minste punten heeft.

Deze deelnemer is de zogeheten 'loser' en valt af.

De overige twee komedianten nemen het nog één keer tegen elkaar op, waarna de vrouw zoals Nicolette Kluijver bekend maakt wie het wat haar betreft het best heeft gedaan en dus de winnaar is.

Deze winnaar mag aan het eind van het programma de bekende Nederlandse vrouw zoals Nicolette Kluijver kussen.

Naar Vlaams voorbeeld worden in de laatste uitzending van het seizoen de rollen omgedraaid en zullen drie vrouwen strijden om de kus van een begeerlijke man, namelijk cabaretier en acteur Viggo Waas.

De presentatie van Mag ik u kussen? is in handen van Art Rooijakkers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten